JARA Holiday Giving 2021

Accueil Forums Activités / Activities JARA Holiday Giving 2021

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Laura Bradley
    Participant

Good afternoon fellow neighbours!

Ready or not, the holiday season is fast approaching. As many of us prepare to greet family and friends, we have the opportunity to reflect on those in our community for whom this time may be more challenging. This has been a hard year for many Aylmerites, and for some, this has been the hardest year of their lives.

I would like to propose a JARA community initiative. The Christmas Sharing Store is looking for donations and support. They are seeking non-perishable goods (including peanut butter, flour, dried beans, canned meats and pasta and pasta sauce), baby supplies (baby shampoo, baby soap and baby cereal), and toiletries (feminine hygiene products, toothbrushes, laundry and dish soap, deodorants (women and men) and shampoo).

If you are interested, I will be accepting donations of the above goods at my home (48 Riverview) until December 10th and will deliver everything collected to the Aylmer Food Centre on December 13th.

Let’s work together to make the holiday season joyous for as many people as possible.

Thanks in advance,

Laura

Bonjour chers voisins!

Prêts ou pas, le temps des Fêtes approche à grands pas. Alors que beaucoup d’entre nous se préparent à accueillir la famille et les amis, nous avons l’occasion de réfléchir à ceux de notre communauté pour qui cette période peut être plus éprouvante. Cela a été une année difficile pour de nombreux résidents d’Aylmer. Et pour certains, cela a été l’année la plus difficile de leur vie.

J’aimerais proposer une initiative communautaire soutenue pat l’ARQJ. Le Magasin de partage de Noël est à la recherche de dons et de soutien. Ils recherchent des produits non périssables (notamment du beurre d’arachide, de la farine, des haricots secs, des viandes en conserve et des pâtes et sauces pour pâtes), des articles pour bébé (shampoing pour bébé, savon pour bébé et céréales pour bébé) et des articles de toilette (produits d’hygiène féminine, brosses à dents, lessive et savon à vaisselle, déodorants (femmes et hommes) et shampoing).

Si vous êtes intéressé, j’accepterai les dons des biens ci-dessus à mon domicile (48 Riverview) jusqu’au 10 décembre et je livrerai tout ce qui a été ramassé au Centre alimentaire d’Aylmer le 13 décembre.

Travaillons ensemble pour rendre la période des Fêtes joyeuse pour autant de gens que possible.
      Merci à l’avance,

Laura

Viewing 1 post (of 1 total)
    • You must be logged in to reply to topics. Go to My Account in the menu / Vous devez être inscrit pour répondre aux sujets. Voir Mon Compte dans le menu